6 Mayıs 2008 Salı

Alaattin KARACA Beyin Veda Konuşması


[Türkiye Dağcılık Federasyonu Başkanı Sayın Alaattin KARACA Bey'in, Ulusal Kuruluş Mücadelesini 4.Anma Yürüyüşünün Son Günü Atakum Deniz Cafe'de gerçekleştirilen Belge Dağıtım Töreninde Yaptığı Veda Konuşması. (25 Mayıs 2012) ]

Sayın Başkanlarım,

Çok Değerli Arkadaşlarım,

Bu anlamlı organizasyonda birlikte olmaktan, kısa da olsa 25 km birlikte yürümekten büyük bir mutluluk duyduğumu belirtmek istiyorum.

Türkiye dağcılık federasyonu olarak eğitim ve tırmanış faaliyetlerimizin yanında ülkemiz için büyük anlam ve önem ifade eden tırmanışları yaptığımızı, faaliyetleri yaptığımızı hepiniz biliyorsunuz. Örnek verecek olursak 30 Ağustos Zafer Haftası Tırmanışı, 19 Mayıs Gençlik Haftası Tırmanışı, Çanakkale Şehitlerini Anma Tırmanışı, Erzurum’dan Sarıkamış’a Sarıkamış Şehitlerini anma yürüyüşü, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Tırmanışımız ve buna benzer çok sayıda geleneksel faaliyetimiz var. Amacımız, geçmişimizi gelecek nesillere aktarmak ve onu canlı tutmaktır.

19 Mayıs Gençlik Haftası nedeniyle Samsun’da oluşan ATAYOLU Yürüyüşü de artık geleneksel faaliyetlerimizden bir tanesi oldu. Biz yaklaşık 3 yıl önce Kent Konseyi Başkanımızla ve diğer kulüp arkadaşlarımızla yaptığımız toplantıda Federasyon olarak imkânlarımız çerçevesinde fakat samimi bir kalple yanlarında olduğumuzu söylemiştik. Keşke paramız çok olsa çok para versek çok masraf etsek çok kişiyi buraya getirebilsek, taşıyabilsek ama böyle bir imkânımız yok en önemlisi kalbimiz bu tür organizasyonları yapanlarla beraber buna hepinizin inanmasını istiyorum.

Tabi bu çok çok anlamlı bir organizasyon bunu ben tekrar ifade ediyorum. Aranıza katıldığım gün de tanışma toplantısında söylemiştim; Bu ülke kolay kazanılmamış. Bu ülke çok zor şartlarda bu günlere gelmiş. Onun için hepimiz bunun değerini, kıymetini bilmeliyiz. Bu ülkenin bu günlere gelmesinde emeği olan Hakkın Rahmetine kavuşmuş olan büyüklerimizi şükranla anmalıyız ve hayatta olanlara da saygı ve sağlıklı bir yaşam dilemeliyiz.

Ben bu organizasyonda Kulübümüze, sporcularımıza destek olan Belediyelerimize, Atakum Kent Konseyi’ne ve tüm sponsorlara -isimlerini tek tek saymaya imkânım olmayabilir belki- Türk dağcıları adına, şahsım adına teşekkür ediyorum. Sizlere de teşekkür ediyorum iyi ki geldiniz, iyi ki katıldınız ve inşallah bundan sonraki organizasyonlara herkes iki kişi daha yanında birlikte getirebilir diye düşünüyorum. Kendi gelemeyen de mutlaka yerine bir vekil bulur gönderir. Çünkü o yoldaki yürüyüş belki yormuştur sizi. Bir daha o yolu yürümeyeyim diyebilirsiniz. Ama mutlaka yerinize birilerini gönderin ve bu yürüyüşü canlı tutalım, hareketlendirelim. Faik arkadaşımızı diğer arkadaşlarımızı bu işe gönül vermiş yönetim kurulu üyelerini, kameranın arkasında görünmeyen arkadaşlarımızı yalnız bırakmayalım. Ben hepinize katıldığınız için tekrar çok teşekkür ediyorum.

Seneye buluşmak üzere hoşça kalın.

/Alaattin KARACA
25 Mayıs 2012
Türkiye Dağcılık Federasyonu Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder